Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu z dniem 12 września 2025 r. rozpoczyna nabór wniosków o przyznanie dofinansowania do podjęcia działalności gospodarczej ze środków Rezerwy Funduszu Pracy w ramach następujących programów:
- Program aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi II (przeznaczony dla mieszkańców gmin wiejskich i miejsko- wiejskich);
- Program aktywizacji zawodowej bezrobotnych do 30 roku życia II.
W ramach powyższego naboru dofinansowanie do podjęcia działalności gospodarczej otrzyma 14 osób bezrobotnych, w tym:
- 7 osób w ramach Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych do 30 roku życia,
- 7 osób w ramach Programu aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi.
Zasady, wniosek oraz wszystkie niezbędne załączniki dostępne są w siedzibie Urzędu pok. 210 lub bezpośrednio na stronie internetowej Urzędu. http://kalisz.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/formy-wsparcia/dofinansowanie-podjecia-dzialalnosci-gospodarczej
Ogólne zasady dotyczące sposobu składania wniosków:
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami może być złożony:
- w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub osobiście w tut. Urzędzie (wniosek wraz z załącznikami należy trwale np. zszyć, spiąć spinaczem lub wpiąć do skoroszytu)
- w wersji elektronicznej w sposób opisany w niniejszym ogłoszeniu
UWAGA
Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu w godzinach od 7.30 do 15.30.
Wnioski w wersji elektronicznej należy składać/przesyłać od dnia 12 września 2025 roku od godziny 7.30 w sposób opisany poniżej.
Zalecane formy składania wniosków w wersji elektronicznej
Platforma ePUAP lub platforma Usług Elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia https://www.praca.gov.pl/ (wniosek podpisać za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub podpisem Kwalifikowanym).
W przypadku zamiaru złożenia wniosku za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy poprzez zakładkę „Usługi elektroniczne" następnie dział "Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu" należy wybrać „Pismo do urzędu (PSZ-PU)" i do pisma dołączyć załącznik w postaci wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na druku aktualnie obowiązującym w tut. Urzędzie.
Wnioski złożone poza wyznaczonym terminem i godzinami naboru lub bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Termin składania wniosków od dnia 12 września 2025 r. do odwołania.