Nabór wniosków w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego ze środków Funduszu Pracy.

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu z dniem 05 listopada 2024 r. rozpoczyna nabór wniosków w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego ze środków Funduszu Pracy.
Zasady, wniosek oraz wszystkie niezbędne załączniki dostępne są w siedzibie Urzędu pok. 208 lub bezpośrednio na stronie internetowej Urzędu.
https://kalisz.praca.gov.pl/-/14553-refundacja-kosztow-wyposazenia-lub-doposazenia-stanowiska-pracy/ 


Ogólne zasady dotyczące sposobu składania wniosków:
 
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami może być złożony:
  • w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub osobiście w tut. Urzędzie,
/wniosek wraz z załącznikami należy trwale np. zszyć, spiąć spinaczem lub wpiąć do skoroszytu/
  • w wersji elektronicznej w sposób opisany w niniejszym ogłoszeniu
 
 UWAGA

Wnioski  należy składać w Kancelarii Urzędu  w godzinach od 7.30 do 15.30.
Wnioski w wersji elektronicznej należy składać/przesyłać od dnia 05.11.2024   od godziny 7.30  
w sposób opisany poniżej.
  
Zalecane formy składania wniosków w wersji elektronicznej
  1. Adres e-mail: poka@praca.gov.pl.
    Wniosek powinien zostać wypełniony na udostępnionym przez Urząd formularzu, zapisany w formie pliku .pdf i podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym (podpis zagnieżdżony w pliku pdf).
  1. Platforma ePUAP lub platforma Usług Elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia https://www.praca.gov.pl/  (wniosek podpisać za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub podpisem Kwalifikowanym).


Sposób składania wniosków, został opisany w dziale Obsługa wniosków

https://www.praca.gov.pl/eurzad/pomoc/obs3uga_wnioskow.html
 
W przypadku zamiaru złożenia wniosku za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy, poprzez dział "Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu" należy wybrać „Pismo do urzędu (PSZ-PU)" i do pisma dołączyć załącznik w postaci wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na druku aktualnie obowiązującym w tut. Urzędzie.
Wnioski złożone poza wyznaczonym terminem i godzinami naboru lub bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.

Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.

Termin składania wniosków od 05 listopada 2024 r.  do odwołania.

 
Informacje o publikacji dokumentu