Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu od dnia 17.01.2023 r. do wyczerpania limitu środków zaprasza osoby bezrobotne, które nie ukończyły 30-ego roku życia
do składania wniosków o przyznanie bonu na zasiedlenie finansowanego ze środków Funduszu Pracy
do składania wniosków o przyznanie bonu na zasiedlenie finansowanego ze środków Funduszu Pracy
Bon przeznaczony jest dla osób bezrobotnych w związku z podjęciem zatrudnienia, innej pracy zarobkowej, podjęcia działalności gospodarczej poza miejscem dotychczasowego zamieszkania przez okres co najmniej 6 miesięcy i osiąganiu wynagrodzenia lub przychodu w wysokości co najmniej minimalnego wynagrodzenia za pracę w kwocie brutto, które nie ukończyły 30-ego roku życia.
W związku z powyższym Urząd zaprasza osoby bezrobotne do 30 roku życia zainteresowane otrzymaniem bonu na zasiedlenie do składania wniosków.
Termin składania wniosków od 17 stycznia 2023 r. do odwołania.
Zasady i wniosek są dostępne w siedzibie Urzędu (hol budynku – wejście A) lub bezpośrednio na stronie internetowej Urzędu https://kalisz.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/formy-wsparcia/bon-na-zasiedlenieOgólne zasady dotyczące sposobu składania wniosków
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami może być złożony:
-
w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub w kancelarii tut. Urzędu, w godzinach od 730 do 1530
-
w wersji elektronicznej w sposób opisany, w godzinach od 730 do 1530
- Adres e-mail: poka@praca.gov.pl. (wniosek powinien zostać wypełniony na udostępnionym przez Urząd formularzu, zapisany w formie pliku .pdf i podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym podpis zagnieżdżony w pliku pdf).
- Platforma ePUAP lub platforma Usług Elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia https://www.praca.gov.pl/ (wniosek podpisać za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub podpisem kwalifikowanym).
Sposób składania wniosków, został opisany w dziale Obsługa wniosków
https://www.praca.gov.pl/eurzad/pomoc/obs3uga_wnioskow.html
W przypadku zamiaru złożenia wniosku za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy, poprzez dział „Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu" należy wybrać „Pismo do urzędu (PSZ-PU)" i do pisma dołączyć załącznik w postaci wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na druku aktualnie obowiązującym w tut. Urzędzie.
Wnioski złożone poza wyznaczonym terminem i godzinami naboru lub bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.