W związku z powyższym Urząd zaprasza osoby bezrobotne do 30 roku życia zainteresowane otrzymaniem bonu zatrudnieniowego do składania wniosków.
Termin składania wniosków od 20 stycznia 2021r. do odwołania.
Zasady i wniosek są dostępne w siedzibie Urzędu (hol budynku – wejście A) lub bezpośrednio na stronie internetowej Urzędu http://kalisz.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/formy-wsparcia/bon-zatrudnieniowy
Ogólne zasady dotyczące sposobu składania wniosków
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami może być złożony:
- w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub osobiście w tut. Urzędzie,
- w wersji elektronicznej w sposób opisany w niniejszym ogłoszeniu
UWAGA
Nie należy wrzucać wniosków do skrzynki podawczej umieszczonej w holu budynku /wejście A/ z uwagi na brak możliwości ustalenia kolejności wpływu danego wniosku, wg którego następuje ich rozpatrywanie.
Wnioski należy przekazać pracownikowi Kancelarii w godzinach od 7.30 do 15.30. W tym celu można zatelefonować pod numer wewnętrzny 748 (telefon dostępny w holu budynku Urzędu – wejście A) wówczas pracownik Kancelarii osobiście odbierze dostarczony wniosek.
Wnioski wrzucone do skrzynki będą podlegały również procedurze rozpatrzenia, ale będą traktowane jako ostatnie złożone w danym dniu.
Wnioski w wersji elektronicznej należy składać/przesyłać w godzinach pracy Urzędu tj. od 7.30 do 15.30
Zalecane formy składania wniosków w wersji elektronicznej:
- Adres e-mail: poka@praca.gov.pl. (wniosek powinien zostać wypełniony na udostępnionym przez Urząd formularzu, zapisany w formie pliku .pdf i podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym podpis zagnieżdżony w pliku pdf).
- Platforma ePUAP lub platforma Usług Elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia https://www.praca.gov.pl/ (wniosek podpisać za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub podpisem kwalifikowanym).
Sposób składania wniosków, został opisany w dziale Obsługa wniosków
https://www.praca.gov.pl/eurzad/pomoc/obs3uga_wnioskow.html
W przypadku zamiaru złożenia wniosku za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy, poprzez dział „„Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu"" należy wybrać „Pismo do urzędu (PSZ-PU)" i do pisma dołączyć załącznik w postaci wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na druku aktualnie obowiązującym w tut. Urzędzie.
Wnioski złożone poza wyznaczonym terminem i godzinami naboru lub bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki