Nabór wniosków o przyznanie bezrobotnemu dofinansowania do podjęcia działalności gospodarczej ze środków Funduszu Pracy

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu z dniem 30 stycznia 2024 r. rozpoczyna nabór wniosków  o przyznanie dofinansowania do podjęcia działalności gospodarczej ze środków Funduszu Pracy
 
Zasady, wniosek oraz wszystkie niezbędne załączniki dostępne są w siedzibie Urzędu pok. 235 lub bezpośrednio na stronie internetowej Urzędu.
http://kalisz.praca.gov.pl/dla-bezrobotnych-i-poszukujacych-pracy/formy-wsparcia/dofinansowanie-podjecia-dzialalnosci-gospodarczej
 
Maksymalna kwota dofinansowania do podjęcia działalności gospodarczej wynosi 27 000 zł.

Ogólne zasady dotyczące sposobu składania wniosków:
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami może być złożony:
- w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub osobiście w tut. Urzędzie,
/wniosek wraz z załącznikami należy trwale np. zszyć, spiąć spinaczem lub wpiąć do skoroszytu/
- w wersji elektronicznej w sposób opisany w niniejszym ogłoszeniu
 
UWAGA
Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu w godzinach od 7.30 do 15.30.
Wnioski w wersji elektronicznej należy składać/przesyłać od dnia 30.01.2024 od godziny 7.30 w sposób opisany poniżej.
 
Zalecane formy składania wniosków w wersji elektronicznej
  1. Adres e-mail: poka@praca.gov.pl.
Wniosek powinien zostać wypełniony na udostępnionym przez Urząd formularzu, zapisany w formie pliku .pdf i podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym (podpis zagnieżdżony w pliku pdf).
  1. Platforma ePUAP lub platforma Usług Elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia
https://www.praca.gov.pl/  (wniosek podpisać za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub podpisem Kwalifikowanym).


Sposób składania wniosków, został opisany w dziale Obsługa wniosków
https://www.praca.gov.pl/eurzad/pomoc/obs3uga_wnioskow.html

W przypadku zamiaru złożenia wniosku za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy, poprzez zakładkę „Usługi elektroniczne" następnie dział "Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu" należy wybrać „Pismo do urzędu (PSZ-PU)" i do pisma dołączyć załącznik w postaci wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na druku aktualnie obowiązującym w tut. Urzędzie.
 
Wnioski złożone poza wyznaczonym terminem i godzinami naboru lub bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.
 
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
 
Termin składania wniosków od 30 stycznia 2024 r. do odwołania.

 
Informacje o publikacji dokumentu