Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu z dniem 30 stycznia 2025 r. rozpoczyna nabór wniosków w sprawie refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego w ramach projektu „Wsparcie w zatrudnieniu w powiecie kaliskim (II)", realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021 - 2027 .
W ramach ww. projektu w 2025 r. zostanie utworzonych 18 stanowisk pracy na które do zatrudnienia zostaną skierowane osoby pozostające bez pracy, zarejestrowane w PUP jako bezrobotne, w tym osoby w trudnej sytuacji w szczególności:
- Kobiety
- Osoby długotrwale bezrobotne
- Osoby o niskich kwalifikacjach
- Osoby w wieku 50 lat i więcej
- Osoby młode w wieku 18-29 lat, w tym osoby z grupy NEET
- Osoby z niepełnosprawnością
Aby wykonać narzucone przez Instytucję Pośredniczącą wskaźniki dotyczące grupy docelowej tego projektu w 2025 r. należy objąć wsparciem minimum:
- 10 kobiet,
- 2 osoby długotrwale bezrobotne,
- 1 osoby w wieku po 50 roku życia,
- 1 osobę z niepełnosprawnością.
Zasady, wniosek oraz wszystkie niezbędne załączniki dostępne są w siedzibie Urzędu pok. 208 lub bezpośrednio na stronie internetowej Urzędu.
Kliknij tutaj
Ogólne zasady dotyczące sposobu składania wniosków:
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami może być złożony:
- w wersji papierowej poprzez operatora pocztowego lub osobiście w tut. Urzędzie,
/wniosek wraz z załącznikami należy trwale np. zszyć, spiąć spinaczem lub wpiąć do skoroszytu/
- w wersji elektronicznej w sposób opisany w niniejszym ogłoszeniu
UWAGA
Wnioski należy składać w Kancelarii Urzędu w godzinach od 7.30 do 15.30.
Wnioski w wersji elektronicznej należy składać/przesyłać od dnia 30.01.2025 r. od godziny 7.30 w sposób opisany poniżej.
Zalecane formy składania wniosków w wersji elektronicznej
Platforma ePUAP lub Platforma Usług Elektronicznych Publicznych Służb Zatrudnienia https://www.praca.gov.pl/ (wniosek podpisać za pomocą profilu zaufanego ePUAP lub podpisem Kwalifikowanym).
Sposób składania wniosków, został opisany w dziale Obsługa wniosków
https://www.praca.gov.pl/eurzad/pomoc/obs3uga_wnioskow.html
W przypadku zamiaru złożenia wniosku za pośrednictwem wyżej wymienionej platformy, poprzez dział "Wnioski o usługi i świadczenia z urzędu" należy wybrać „Pismo do urzędu (PSZ-PU)" i do pisma dołączyć załącznik w postaci wniosku wraz z wymaganymi dokumentami na druku aktualnie obowiązującym w tut. Urzędzie.
Wnioski złożone poza wyznaczonym terminem i godzinami naboru lub bez wymaganego podpisu nie będą podlegały procedurze rozpatrzenia.
Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Urząd informuje, że podpisanie umowy o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego jest jednoznaczne z przyjęciem jej warunków, w tym m.in. zobowiązania do:
- Oznaczenia plakatem utworzonego stanowiska pracy.
- Oznaczenia zakupionego w ramach refundacji sprzętu, urządzeń, maszyn, innej aparatury itp. poprzez umieszczenie na nich trwałych naklejek
- Umieszczenia opisu projektu na oficjalnej stronie internetowej – wyłącznie w przypadku posiadania takiej strony lub w przypadku utworzenia jej w przyszłości.
- Umieszczenia opisu projektu w mediach społecznościowych – w przypadku nie posiadania ogólnodostępnego konta firmowego należy takie konto założyć na dobrowolnie wybranym portalu społecznościowym (np. Instagram, Facebook).
Termin składania wniosków od 30 stycznia 2025 r. do odwołania.