Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu z dniem 18.09.2018r. ogłasza nabór wniosków o zorganizowanie robót publicznych dla 5 osób bezrobotnych w ramach projektu ,,Aktywna wieś II"- program aktywizacji zawodowej bezrobotnych zamieszkujących na wsi (przeznaczony dla mieszkańców gmin wiejskich i miejsko-wiejskich).
Umowy o zorganizowanie robót publicznych zawierane będą na okres 5-ciu miesięcy z zobowiązaniem do zatrudnienia bezrobotnego po zakończeniu refundacji w formie jednej umowy na okres co najmniej 30 dni.
Zatrudnienie winno nastąpić:
Umowy o zorganizowanie robót publicznych zawierane będą na okres 5-ciu miesięcy z zobowiązaniem do zatrudnienia bezrobotnego po zakończeniu refundacji w formie jednej umowy na okres co najmniej 30 dni.
Zatrudnienie winno nastąpić:
- na podstawie stosunku pracy w pełnym wymiarze czasu pracy lub w wymiarze co najmniej ½ etatu lub umowy zlecenie pod warunkiem zapewnienia miesięcznie wynagrodzenia brutto, w wysokości co najmniej ½ minimalnego wynagrodzenia za pracę,
- w ramach środków własnych Pracodawcy, bez wsparcia środków Funduszu Pracy.
Wniosek wraz z wymaganymi załącznikami może być złożony w wersji papierowej lub elektronicznej.
Wnioski w formie papierowej należy składać w Kancelarii Urzędu (I piętro) w godzinach pracy Urzędu tj. od 7.30 do 15.30.
Wniosek w formie elektronicznej należy przesłać w godzinach pracy Urzędu tj. od 07.30 do 15.30. Powinien on posiadać:
- bezpieczny podpis elektroniczny weryfikowany za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu z zachowaniem zasad przewidzianych
w przepisach o podpisie elektronicznym lub, - podpis potwierdzony profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.
Wnioski złożone w formie elektronicznej muszą być podpisane i zawierać również opatrzone podpisem elektronicznym załączniki. Wnioski wraz
z załącznikami bez wymaganego podpisu nie będą rozpatrywane. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarią poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Termin składania wniosków od 18.09.2018r. do odwołania.
Zasady, wniosek oraz wszystkie niezbędne załączniki są dostępne w siedzibie Urzędu –pokój 118 lub bezpośrednio ze strony internetowej Urzędu
w zakładce :
z załącznikami bez wymaganego podpisu nie będą rozpatrywane. Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarią poczty elektronicznej, platformy ePUAP, niewłaściwie przesłane lub uszkodzone pliki.
Termin składania wniosków od 18.09.2018r. do odwołania.
Zasady, wniosek oraz wszystkie niezbędne załączniki są dostępne w siedzibie Urzędu –pokój 118 lub bezpośrednio ze strony internetowej Urzędu
w zakładce :